AKTUÁLNÍ INFO – LETNÍ CVIČENÍ

Publikováno 26. 07. 2016

SADSKÁ

LEKCE AIRSTEPŮ – aktuálně nabízím termín  pondělí 1.8. , od 18 hodin – v případě zájmu se přihlašte nejpozději do neděle 31.7. , 20 hodin ( mailem či smskou). Prosím vždy připojte číslo telefonu – zašlu Vám info SMS o konání či nekonání lekce . Kapacita je omezena.

STŘEDEČNÍ CVIČENÍ S MÍŠOU – z důvodu malého zájmu zatím lekce neprobíhají, máte-li zájem napište konkrétní termíny, kdy by jste mohly přijít.

POŘÍČANY

NABÍZÍME TERMÍNY – 8. a 15. srpna , od 19.30 - máte-li zájem , je nutné se přihlásit, a to den předem do 12 hodin ( mailem či smskou).  Prosím k mailu vždy připojte číslo telefonu. Budu Vás informovat o konání či nekonání lekce.

TŘEBESTOVICE

POZOR ZMĚNA – z technických důvodů se ve čtvrtek 28.7. nemůže cvičit!!! Nabízím tedy termíny 4. a 11. srpna, od 18 hodin – hlásit se nemusíte – lekce povedu osobně. Cvičební místo : Bývalý hostinec U Fialů ( se sokolovnou) – Lípová 7.

JÓGA SADSKÁ - termíny se připravují, budu Vás informovat. Nové zájemkyně se mohou přihlásit, zařadím si je do adresáře.

NABÍDKA CVIČEBNÍCH LEKCÍ 2015/2016

Publikováno 26. 08. 2015

SADSKÁ – JÓGA ( KIC – náměstí) KURZY ( každé úterý a čtvrtek od 18 do 20 hodin)- všechny lekce obsazeny.

-         PRO NOVÉ ZÁJEMCE – možnost vyzkoušet ve ČTVRTEK od 19 hod nebo ve STŘEDU od 10 hod – nutné nahlásit se mailem či sms do 12 hodin předchozího dne!!

-         Zahájení ve čtvrtek 3.9. a ve středu 9.9. ( 11.-18.9. se necvičí , poté pravidelně)

-         Lektorka: Markéta Přibylová

SADSKÁ – REDUKČNÍ POSILOVÁNÍ – ( Aula ZŠ Sadská) každou středu od 19 do 20 hod – volně přístupná lekce/ 60 Kč  – lektorka Míša Procházková – zahájení 2.9. !!!

SADSKÁ – POSILOVÁNÍ A REHABILITACE – ( Aula ZŠ Sadská) každý čtvrtek od 19 do 20 hod – KURZ ( 10 lekcí) – ukázkové a zahajovací lekce 10.9. a 17.9. ( 60 kč/ 1 ukázková lekce – poté permanentka na 10 lekcí / 500 Kč) – lektorka Míša Procházková

POŘÍČANY – AEROBNÍ POSILOVÁNÍ – ( Hostinec) – každé pondělí od 19.30  do 20.30  hod – volně přístupná lekce / 60 Kč –  v případě domluvy možnost permanentek ( 10 lekcí/ 500 Kč) – lektorka Míša Procházková ( Květa Kratochvílová) – zahájení 7.9.!!!

KOVANICE – REDUKČNÍ POSILOVÁNÍ – ( ZŠ Kovanice) – úterý od 19 do 20 hod – volně přístupná lekce / 50 Kč  – nutné nahlásit účast do 17 hodin dne konání na mail kkrat@centrum.czzahájení 8.9. – lektorka Květa Kratochvílová ( Míša Procházková)

PŘIPRAVUJEMEjednorázové lekce AIRSTEPŮ, lekce pro slečny ( cca13 – 16 let), jednorázovou lekci s Jardou Vobrem

V případě dotazů pište na renatakustova@seznam.cz , ráda odpovím J !

CVIČENÍ PRO DĚTI, JUNIORKY, SLEČNY, SADSKÁ, ÚNOR – ČERVEN 2016

Publikováno 26. 01. 2014

Vážení rodiče a milé děti, slečny,
opět Vám nabízím možnost účasti v kurzech pohybové výchovy a základů aerobiku . Cílem kurzů je především socializace, zlepšení pohybových schopností a dovedností, zlepšení oběhového a dýchacího systému, podpora správného držení těla, zvýšení sebevědomí…

Kurzy budou probíhat v Bowling squash restauarantu v Sadské . Cvičebním dnem bude PONDĚLÍ a ÚTERÝ  a lektorkami budou Mgr. Renata Kůstová a Tereza Černá.

DĚTI  3 – 6 leté ( školkové)

- PONDĚLÍ    17 – 18 hod , lektorka Mgr. Renata Kůstová
- ukázkové lekce ( zdarma) , kde si děti mohou zacvičit a rozhodnout se :  1. a 8. února  od 17 do 18 hodin
 - s sebou vezměte pohodlné oblečení , přezůvky, pití a plyšovou hračku
- ukončení pololetního kurzu,  polovina června 2016
- pololetní kurzovné : 1000 Kč

DĚTI 6 – 12 leté ( mohou být i předškoláčci)

- ÚTERÝ 18 – 19 , lektorka Renata Kůstová
- ukázková lekce ( zdarma) , kde si děti mohou zacvičit a rozhodnout se:  2. a 9. února od 18 do 19 hodin

- s sebou vezměte pohodlné oblečení , přezůvky, pití
- ukončení pololetního kurzu, polovina června 2016
- pololetní kurzovné : 1000 Kč

“DABLOVANÁ” ÚČAST – platí pro sourozence ( 2 děti v jakékoliv skupině)  – výše pololetního kurzovného by byla 1750 Kč.

 

CVIČENÍ V KOVANICÍCH 2013/2014

Publikováno 27. 08. 2013

  CVIČENÍ PRO ŽENY  V KOVANICÍCH – EFEKTIVNÍ, KVALITNÍ A PROFESIONÁLNÍ CVIČENÍ

Milé ženy,

chcete – li udělat něco pro svoji fyzickou či psychickou kondici, ulevit si od bolestí zad, či posílit základní svalové partie nebo vyvinout redukční činnost, přijďte na ukázkové lekce

AEROBNĚ – POSILOVACÍHO  CVIČENÍ S RELAXAČNÍMI A REHABILITAČNÍMI PRVKY

… koordinačně nenáročné cvičení, které navodí správnou tepovou frekvenci pro spalování tukové hmoty a podpoří tvorbu hmoty svalové, s využitím nových posilovacích pomůcek ….

KDY:

KAŽDÉ  ÚTERÝ  / 19 – 20 / ZŠ Kovanice/ s Květou Kratochvílovou a Míšou Procházkovou

Cena lekce – 50  Kč , minimální počet účastnic – 7 osob

V případě jakýchkoliv dotazů pište na renatakustova@seznam.cz nebo volejte 775374076, ráda odpovím.

CHARAKTERISTIKA A VÝZNAM DRUHŮ CVIČENÍ

Publikováno 13. 01. 2013

AEROBNĚ POSILOVACÍ CVIČENÍ – koordinačně nenáročné cvičení, které navodí správnou tepovou frekvenci pro spalování tukové hmoty a podpoří tvorbu hmoty svalové . Cílem cvičení je především  prevence aterosklerózy, zvýšení fyzické zdatnosti a odstranění podkožního tuku. Intenzita cvičení by se měla pohybovat kolem 65 – 80 % maximální individuální tepové frekvence. Pokud nelze sledovat tepovou frekvenci , postačí když se měřítkem stane schopnost vydržet cvičit minimálně 25 minut, optimálně 40 minut, a to aniž by došlo k extrémnímu zadýchání a  totálnímu vyčerpání.

POSILOVACÍ A REHABILITAČNÍ CVIČENÍpro všechny, které chtějí protáhnout a posílit základní svalové partie , posílit dno pánevní a naučit se rehabilitační cviky. Cvičení bude též využívat owerbally, široké posilovací gumy…


JOGAdruh duševního a tělesného cvičení, kladoucí důraz na zpevnění všech tělesných partií, správné dýchání a duševní pohodu.

JOGA na  AirStepu – cvičení s velmi příjemnou balanční podložkou, díky které se stávají i jednoduché cviky velice intenzivní a nestabilita vyvolaná touto podložkou automaticky nastartuje práci hlubokého stabilizačního systému.


CÍLE CVIČENÍ  , DLE VĚKOVÝCH SKUPIN

Cvičení žen  - relaxace, odreagování, zpevnění hlavních svalových skupin, snížení procenta tělesné tukové hmoty, prostorová orientace, postřeh, kloubní pohyblivost, smysl pro rytmus, úleva od bolesti zad. Zásadním cílem jakékoliv lekce je naučit cvičence vnímat své tělo a mysl , v součinnosti – “Body and mind”

Aerobik pro juniorky ( 6 – 14 ) – podpora správného držení těla !!!, posílení hlavních svalových skupin, cit pro rytmus, prostorová orientace, nervosvalová orientace, nácvik společných aerobikových a tanečních choreografií, prevence obezity!!!, kladný vztah k pohybovým činnostem různého charakteru

Pohybová výchova dětí ( 3-6)  – podpora uvědomění si svého těla, podpora správného držení těla!!!, cit pro rytmus a hudbu, orientace v prostoru, nervosvalová koordinace, sociální interakce – práce v kolektivu.

 

Suplementy s BCAA pro svalový objem a sílu.