NÁBORY DĚTÍ A JUNIOREK – SADSKÁ

Publikováno 28. 08. 2016

POHYBOVÁ VÝCHOVA PRO DĚTI A JUNIORSKÉ CVIČENÍ PRO SPRÁVNÉ DRŽENÍ TĚLA

 nábory do kurzů

Přiveďte své děti na ukázkové lekce, které budou probíhat v Bowling squash restaurantu v Sadské a účast na nich je bez poplatku.

PŘEDŠKOLNÍ DĚTI

Termín ukázkových lekcí: Úterý 30.8. a 6.9. , od 17.00 do 18.00

Cíl:  Socializace- zařazení dětí do kolektivu, podpora správného držení těla, rytmizace……vše formou hry. Vhodné i pro chlapce.

S sebou: Přezůvky, pití, oblíbenou plyšovou hračku přiměřené velikosti.

ŠKOLNÍ DĚTI, SLEČNY

Termín ukázkových lekcí: Úterý 30.8. a 6.9., od 18.00 do 19.00

Cíl: Vytvoření pozitivního vztahu k pohybu. Posílení základních svalových skupin, podpora správného držení těla, rytmizace.  Prevence obezity. Možnost utvoření skupin dle věku….

S sebou: Přezůvky, pití.

Lekce budou probíhat pod vedením Mgr. Renaty Kůstové. Ráda zodpovím případné dotazy – 775374076, renatakustova@seznam.cz

NÁBORY DĚTÍ A JUNIOREK – TŘEBESTOVICE

Publikováno 28. 08. 2016

POHYBOVÁ VÝCHOVA PRO DĚTI A JUNIORSKÉ CVIČENÍ PRO SPRÁVNÉ DRŽENÍ TĚLA

 nábory do kurzů

Přiveďte své děti na ukázkové lekce, které budou probíhat v sále u Fialů, v Třebestovicích a účast na nich je bez poplatku.

PŘEDŠKOLNÍ DĚTI

Termín ukázkových lekcí: Pondělí 29.8. a 5.9. , od 16.30 do 17.30

Cíl:  Socializace- zařazení dětí do kolektivu, podpora správného držení těla, rytmizace……vše formou hry. Vhodné i pro chlapce.

S sebou: Přezůvky, pití, oblíbenou plyšovou hračku přiměřené velikosti.

ŠKOLNÍ DĚTI, SLEČNY

Termín ukázkových lekcí: Pondělí 29.8. a 5.9., od 17.30 do 18.30

Cíl: Vytvoření pozitivního vztahu k pohybu. Posílení základních svalových skupin, podpora správného držení těla, rytmizace.  Prevence obezity. Možnost utvoření skupin dle věku….

S sebou: Přezůvky, pití.

Lekce budou probíhat pod vedením Mgr. Renaty Kůstové. Ráda zodpovím případné dotazy – 775374076, renatakustova@seznam.cz

 

NÁBORY DĚTÍ A JUNIOREK – NYMBURK

Publikováno 28. 08. 2016

POHYBOVÁ VÝCHOVA PRO DĚTI, JUNIORSKÉ CVIČENÍ PRO SPRÁVNÉ DRŽENÍ TĚLA, ZÁKLADY AEROBIKU

 nábory do kurzů

Přiveďte své děti na ukázkové lekce, které budou probíhat v Tortuze na nymburském Zálabí a účast na nich je bez poplatku.

PŘEDŠKOLNÍ DĚTI

Termín ukázkových lekcí: PONDĚLÍ 5.9. a 12.9. od 17.00 do 18.00 hodin

Cíl:  Socializace- zařazení dětí do kolektivu, podpora správného držení těla, rytmizace……vše formou hry. Vhodné i pro chlapce.

S sebou: Přezůvky, pití.

ŠKOLNÍ DĚTI, SLEČNY

Termín ukázkových lekcí: PONDĚLÍ 5.9. a 12.9. od 18 do 19 hodin

                                                 (1. a 3. třída)

                                                 ČTVRTEK 8.9. a 15.9.  od 17.30 do 18.30

                                                 ( 4. a vyšší třída)

Cíl: Vytvoření pozitivního vztahu k pohybu. Posílení základních svalových skupin, podpora správného držení těla, rytmizace.  Prevence obezity.

S sebou: Přezůvky, pití.

Lekce budou probíhat pod vedením Mgr. Jany Šebestové. Ráda zodpovím případné dotazy – 775374076, renatakustova@seznam.cz

 

 

NABÍDKA CVIČEBNÍCH LEKCÍ 2016/2017

Publikováno 26. 08. 2015

INFORMACE SE PŘIPRAVUJÍ

SADSKÁ – JÓGA -         Lektorka: Markéta Přibylová , Andrea Ulrychová

SADSKÁ – REDUKČNÍ POSILOVÁNÍ Lektorka : Míša Procházková

SADSKÁ – POSILOVÁNÍ A REHABILITACE – Lektorka : Míša Procházková

POŘÍČANY – AEROBNÍ POSILOVÁNÍ – ( Hostinec) – každé pondělí od 19.30  do 20.30  hod – volně přístupná lekce / 60 Kč –  v případě domluvy možnost permanentek ( 10 lekcí/ 500 Kč) – lektorka Míša Procházková ( Květa Kratochvílová) – zahájení 5.9.

KOVANICE – REDUKČNÍ POSILOVÁNÍ – ( ZŠ Kovanice)

SADSKÁ AIRSTEPY - každé pondělí, od 18 hodin , nutné přihlášení smskou nebo mailem, bowling Sadská


V případě dotazů pište na renatakustova@seznam.cz , ráda odpovím J !

CHARAKTERISTIKA A VÝZNAM DRUHŮ CVIČENÍ

Publikováno 13. 01. 2013

AEROBNĚ POSILOVACÍ CVIČENÍ – koordinačně nenáročné cvičení, které navodí správnou tepovou frekvenci pro spalování tukové hmoty a podpoří tvorbu hmoty svalové . Cílem cvičení je především  prevence aterosklerózy, zvýšení fyzické zdatnosti a odstranění podkožního tuku. Intenzita cvičení by se měla pohybovat kolem 65 – 80 % maximální individuální tepové frekvence. Pokud nelze sledovat tepovou frekvenci , postačí když se měřítkem stane schopnost vydržet cvičit minimálně 25 minut, optimálně 40 minut, a to aniž by došlo k extrémnímu zadýchání a  totálnímu vyčerpání.

POSILOVACÍ A REHABILITAČNÍ CVIČENÍpro všechny, které chtějí protáhnout a posílit základní svalové partie , posílit dno pánevní a naučit se rehabilitační cviky. Cvičení bude též využívat owerbally, široké posilovací gumy…


JOGAdruh duševního a tělesného cvičení, kladoucí důraz na zpevnění všech tělesných partií, správné dýchání a duševní pohodu.

JOGA na  AirStepu – cvičení s velmi příjemnou balanční podložkou, díky které se stávají i jednoduché cviky velice intenzivní a nestabilita vyvolaná touto podložkou automaticky nastartuje práci hlubokého stabilizačního systému.


CÍLE CVIČENÍ  , DLE VĚKOVÝCH SKUPIN

Cvičení žen  - relaxace, odreagování, zpevnění hlavních svalových skupin, snížení procenta tělesné tukové hmoty, prostorová orientace, postřeh, kloubní pohyblivost, smysl pro rytmus, úleva od bolesti zad. Zásadním cílem jakékoliv lekce je naučit cvičence vnímat své tělo a mysl , v součinnosti – “Body and mind”

Aerobik pro juniorky ( 6 – 14 ) – podpora správného držení těla !!!, posílení hlavních svalových skupin, cit pro rytmus, prostorová orientace, nervosvalová orientace, nácvik společných aerobikových a tanečních choreografií, prevence obezity!!!, kladný vztah k pohybovým činnostem různého charakteru

Pohybová výchova dětí ( 3-6)  – podpora uvědomění si svého těla, podpora správného držení těla!!!, cit pro rytmus a hudbu, orientace v prostoru, nervosvalová koordinace, sociální interakce – práce v kolektivu.

 

Suplementy s BCAA pro svalový objem a sílu.